2010. január 29., péntek

Kezdet

Szóval, támadt egy olyan ötletem, hogy valamilyen határidős tevékenységet kellene csinálnom, amivel fejleszthetem a türelmemet, kitartásomat és van valami mélyebb értelme is.
Egy kis gondolkodás után a voksomat e mellett tettem le: Paulo Coelho összes könyve egy év alatt.
Ha minden igaz ez kb. 20 könyv, s ebből 12 magyar- szóval minden angol tudásomat be kell majd vetnem, ha végezni akarok.

Ma kezdődik a visszaszámlálás, és 2011 január 29-én remélhetőleg büszkén irok majd.
Mivel most már este is van, fáradt is vagyok, és ráadásnak még bizonyitványt is kaptam-ami végül is nem is olyan rossz- szóval inkább az olvasást holnap kezdem.

Az első könyv a Veronika meg akar halni. S hogy miért ez? Ez volt az első amiről hallottam, még anno hittan órán, a tanár nagyon dicsérte, kiváncsi is voltam, csak sehogyse sikerült megszereznem, de most itt pihen erejtve a gépembe, és már allig várom hogy holnap hozzákezdjek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése